WIN 30K AAN COMMUNICATIE

WELKE START-UP WINT €30.000 AAN COMMUNICATIE?

OK Creative Agency bestaat 30 jaar. En met onze hulp hou jij het ook minstens 30 jaar vol. Al 30 jaar bouwen wij aan sterke, onderscheidende en opvallende merken. Om dat te vieren geven we één Start-Up alle middelen om door te breken en echt op te vallen. Dus zoek je een onderscheidende positionering, een krachtig logo, unieke huisstijl, baanbrekende campagne of een compleet communicatieplan? Vul dan onderstaande vragen in.

JURY

KEL KOENEN (hoofdredacteur MarketingTribune)

YVONNE PRINS (oprichter MAD MOJO en ex-Co-CEO UM Nederland)

MARC OOSTERHOUT (merkstrateeg bij Eastwood. The art of positioning en mede-oprichter van N=5)

FRITS DRIJVER (merkstrateeg en oprichter OK)

PIM GERRITS (wereldrecordhouder en Creative Director OK)

Inschrijving sluit op 30-12-2025 23:59

Aanhef

ACTIEVOORWAARDEN: Meedoen kan tot 30 december 2025, één inzending per Start-Up. Je maakt kans op een gratis merkcommunicatie traject t.w.v. €30.000. De jury kiest de winnaar op basis van de antwoorden op de 3 open vragen; de keuze is definitief. De winnaar wordt uiterlijk 30 januari 2026 bekendgemaakt. De prijs is persoonlijk en niet in te ruilen voor geld. Door mee te doen ga je akkoord met het gebruik van je inzending voor onze communicatie en gebruiken we je gegevens alleen voor deze actie. Alle informatie die je deelt, wordt in vertrouwen behandeld.